torsdag den 26. april 2012

Krigslive coming up!

Sidste aften inden Krigslive. Jeg glæder mig absurd meget.. Og udstyret er næsten færdigt. Derfor en kort post.

Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal forvente mig af Krigslive (8). Det bliver mit første Krigslive, og et af mine første scenarier overhovedet. De beskrivelser jeg har fået af Krigslive (1-7) peger mine forventninger i retningen af en Roskilde Festival med latexvåben. Blandet med lidt historisk korrekthed.

Jeg hygget mig med at lave kostume. Har syet underkjole, overkjole og fjerpyntet kappe fra scratch. Har savet mig i hånden, og fået en nål i foden - men er ellers uskadt.

Søgte efter inspiration til min kappe. En søgning på "Valshamr" giver dog ikke et billede af Frejas falkeham, men derimod CRS Valhamr, et af flagskibene i "The Cancri Republic Space Force" i EVE-online.

Tak Google.

Hvad end Krigslive bliver, så glæder mig voldsomt til imorgen!

DFTBA :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar