onsdag den 11. juli 2012

Nerfgun Maverick (post apoc)

Med sommerscenarier coming up, vil jeg lige uploade et billede af min maverick - min absolut yndlings nerfgun!

Min maverick som jeg brugte til Firefly 1.
Skil mavericken ad. Der er en fin guide på her ifixit.com. Jeg grundmalede alle dele med en sort spray (fra GW eller armypainter.. Eller noget andet). Derefter byggede jeg skrammer, slidmærker etc. op med en metallim. Derefter malede jeg resten af mavericken. Brugte primært figurmaling i sort, sølv, grå, bronze - og en lille smule mithrill til highlight. Viklede stof om håndtaget - and done!

Undgå at få maling ned i selve tromlen - der er stor chance for at dine dartsskud vil sidde fast. Hvis du vil have din gun til at skyde hårdere, så findes der fremragende modguides her og her. Og tusind andre steder på google :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar