mandag den 28. maj 2012

Fiskeblinksøreringe (og cykelslangeprojekt)

Når du skal samle grej til dit første post apoc-kostume, så er loottur til dit lokale kræmmermarked en fremragende ide;

Jeg fandt en bunke gamle, rustne fiskeblink, og nogle ødelagte ure (og en masse tandhjul - tak Steampunk-inspiration). Indtil videre er det blevet til et stk. fiskeblinksørering. Tror den kan passe godt til et wastelandagtigt kostume:

Det er en rigtig god idé at afslibe krogspidserne, inden du putter smykket i øret...
Derudover har min gamle, beige trenchcoat måtte lade livet. Planen er at den skal farves sort, og der skal rives/brændes huller i den, som jeg vil lappe med flettet cykelslange. Så pauserne i min bachelorskrivning bruges pt. på (at se Scrubs og) at flette stykker som dette:

Stykker flettes og limes sammen. Cykelhandlere deler åbenbart gladeligt ud af deres øde- og aflagte slanger
Ved ikke hvad resultatet bliver endnu. Og post apoc-projektet bliver nok også snart lagt til side for bachelorstress og Mythodeakjole og -rustning. Men der kommer billeder når jeg har noget færdigt :)

DFTBA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar